Tak vám přeji.... "Je-li člověk šťastný, neprší nikde..."

11.01.2012 18:53

Dnes přidám jen takové malé zamyšlení. Nevím proč zrovna tahle větička, uvedená v titulku, z našeho právě zkoušeného představení mi pořád leží v hlavě. Přesto se pokusím o její rozbor. Nejdřív bych si asi měl ujasnit pojem „Je-li člověk šťastný…“  Po delším přemýšlení jsem zjistil že, vyjádření pocitu štěstí u mě vychází z toho, že mám někoho rád a on má rád mě. Stav finančního konta nebo obklopení všelikým majetkem, sice pocit štěstí vyvolá, ale jen na malou chvíli. Druhou část věty „neprší nikde…“ je třeba chápat obrazně jako vyjádření nepohody. Tímto rozborem se dostávám k tomu že, celou větu si můžeme vyložit takto. Pokud máte spokojený partnerský život, a víte že se můžete na někoho stoprocentně spolehnout, nemůže vás žádná nepohoda překvapit a veškeré příkoří se dá překonat. Takže vám přeji  abyste si mohli často říct „Je-li člověk šťastný, neprší nikde.

 

Váš František

Zpět

Vyhledávání

OBVB© 2012 Všechna práva vyhrazena.