Stalo se na premiéře - autor Jarda Magdon

03.04.2012 15:53

Tuto sobotu, 31.3.2012, se podařilo našemu souboru dostrkat hru " Mátový, nebo citron?“ do premiéry. Všichni byli plni nervozity, ale odhodláni odvést co nejlepší výkon. Tak se také mohlo stát, co se stalo…

   V průběhu hry mě má divadelní manželka Sofie pošle obdivovat její nádherné květiny. Při návratu na scénu chválím její božské muškáty, když vtom se vpotácí opilý Dominik a vyvádí své opilecké kousky tak dlouho, než se mi ho podaří vystrkat. Jenže všechno bylo jinak!!!

„Vy máte úžasný vkus, má drahá. Vaše muškáty jsou absolutně božské“ odříkávám text a zároveň sleduji, kde je Dominik. Kecá za portálem.

„Co se divíte Ludvíku-Filipe, já měla vždy šťastnou ruku“ odpovídá Sofie. Dominik kecá za portálem.

„I vaše sedmikrásky jsou nádherné“. Dominik kecá za portálem.

„Ano zajisté, jsou velice pěkné“odpovídá Sofie. Dominik kecá za portálem.

„I osmikrásky se mi tuze líbí“. „Zajisté drahý“ odpovídá Sofie . 

Dominik stále kecá.  

Snažím se, abych upoutal jeho pozornost:

„I ty devítikrásky jsou úžasné“, Dominik nic!

Nedalo se nic dělat. Šel jsem za portál a říkám mu, že by bylo dobré, kdyby již konečně šel hrát na jeviště. A místo, aby mi byl vděčný, že jsem ho vytáhl z maléru, mi řekl : „ Jen se nepo..r“.

Inu – nevděk světem vládne.

                                                                               Jarda Magdon

Zpět

Vyhledávání

OBVB© 2012 Všechna práva vyhrazena.